- Autor opinii: Zbigniew
- Data napisania recenzji: 01-02-2022
Czas realizacji - super . Zamówiłem 17.01 a 21 0.1 przesyłkę (regał) otrzymałem. Cena produktu atrakcyjna i porównywalna do podobnych produktów. Jakość produktu trudna do ocenienia gdyż regał otrzymałem uszkodzony (przełamane dwa najdłuższe elementy). Jakość obsługi klienta do czasu realizacji zamówienia bez zarzutu. Szybka odpowiedź na zadane pytanie, szybka realizacja. Problemy zaczynają się później. Jak wcześniej wspomniałem regał otrzymałem uszkodzony. Po rozważeniu na spokojnie wina rozkłada się po części na wszystkich zainteresowanych ( kupujący, firma kurierska , sprzedawca) , niestety z problemem pozostałem w samotności. Po niewczasie przeczytałem wiadomość od sprzedawcy o treści : "PODCZAS ODBIORU PACZKI OD KURIERA POWINNO SIĘ SPRAWDZIĆ JEJ STAN W SRODKU. OPAKOWNIE NIE SWIADCZY O TYM, ŻE PACZKA NIE MA USZKODZEN !
JESLI PRODUKT JEST USZKODZONY NALEZY SPISAĆ PROTOKOŁ SZKODY Z KURIEREM
Jako sprzedawcy odpowiadamy za stan paczki do momentu jej odebrania a obowiązkiem odbiorcy paczki jest sprawdzenie jej stanu na zewnątrz i wewnątrz.
Szkody mechaniczne ( np obicia rógów, złamania i pękniecia długich elementów, wgniecenia na krawędziach itp) należy zgłaszać maksymalnie do następnego dnia kalendarzowego w przypadku braku protokołu szkody." Niby wszystko OK i logiczne , ale kurierzy pracują w takim rytmie że gdyby każdy dokładnie sprawdzał paczki to pewnie zabrakłoby doby aby mogli je dostarczyć . Paczka jest dostarczana i zanim człowiek się obejrzy już gościa nie ma ( w dobie usług inpostu takie sprawdzanie paczek to trochę archaizm, wszystko zaczęło funkcjonować na zasadzie wzajemnego zaufania co do świadczonych usług). Firma kurierska z którą współpracuje sprzedawca nie żąda nawet podpisu poświadczającego otrzymanie towaru, a kurier nie ma obowiązku sporządzania protokołów. Paczkę otrzymałem w piątek( żadnych widocznych uszkodzeń, a że ostatnio otrzymałem kilka paczek z meblami i nie było problemów ma czujność była totalnie uśpiona) zanim zauważyłem uszkodzenie był już piątek , piątunio i zero kontaktu z kurierem. W sobotę wysłałem informację do sprzedawcy o uszkodzeniach , dołączyłem zdjęcia i co? ano nic, zero reakcji, kontaktu. A po paru dniach jakby nigdy nic dostaję usługę do oceny, ot taki ponury żart. Jakie są moje uwagi do sprzedawcy? W punktach: 1. złe zabezpieczenie przesyłki - żadnych wzmacniających sztywność paczki elementów a dwie najdłuższe deski są nawiercone w jednej linii w czterech punktach co je mocno osłabia , 2. płyty są ułożone tak że ich najsłabsze punty wypadają w tym samym miejscu co przy braku dobrej ich osłony czyni z nich takie większe zapałki , a wystarczy je ułożyć odwrotnie i już wzrasta ich wytrzymałość na zgięcia 3. żadnej pianki zabezpieczającej przed odbiciami, 4. paczka zawiera naklejkę aby ją sprawdzić ale nie posiada żadnej informacji dla kurierów żeby ją traktować z pewną ostrożnością, 5. Żadnej informacji zwrotnej, ustosunkowywującej się do zaistniałego zdarzenia. Na kilka otrzymanych paczek z meblami ten konkretny regał miał zdecydowanie najgorsze zabezpieczenia, a właściwie ich nie miał wcale. A problem zapewne istnieje bo asekuracyjny email jakby punktuje wszystko to co przy słabym zabezpieczeniu może wystąpić. No ale cóż łatwiej wysłać email niż zabezpieczyć odpowiednio przesyłkę. Czy polecam zakupy w tym sklepie? Nie wiem , może to tylko mój pech , ale brak reakcji ( nawet negatywnej) jest irytujący.
Klient poleca zakupy w naszym sklepie
Produkty jakie Klient zakupił: