§ 1. Informacje ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem WWW.GINDO.PL prowadzony jest przez firmę: F.H.U MELDO MICHAŁ MITUŚ
wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 738-201-29-73 , REGON 122514760
Dane adresowe dane do FV:
FHU MELDO MICHAŁ MITUŚ
Mszanka 306
38-322 Łużna
NIP 7382012973
Zakład produkcyjny/magazyn
Mszanka 306
38-322 Łużna
§ 2. Składanie zamówień
1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
2. Podane ceny zawierają koszty wysyłki na terenie Polski.
3. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.
4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
6. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
7. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
§ 3. Koszty i termin wysyłki
1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 14 dni roboczych, sprzedawca zastrzega sobie kolejne 14 dni roboczych w przypadku nieprzewidzianych sytuacji i zdarzeń losowych takich jak: awarie, pandemia, klęski żywiołowe). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
5. Sprzedający zastrzega mozliwość anulowanie zamówienia w przypadku przekazania informacji (bez uzgodnienia ze sprzedawca) przez zamawiajacego takich jak: określone godziny dostaw: np po godzinie 14 lub np dostawa od 9 - 10, lub np. dostawa po 18 ze wzgledu na prace. Dostawa jest realizowana w godzinach 8-17 przez firmy kurierskie. Osoba zamawiająca jest zobowiązana do zapewnienia odebrania paczki pod podanym adres w tych godzinach.
6. W przypadku próby doręczenia paczek przez firmę kurierska i ich nie odebrania klient/odbiorca/zamawiający zobowiązuje się pokryć koszty dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszty dostawy tj.: koszt dostawy do miejsca wskazanego przez klienta oraz koszt przesyłki powrotnej.
7. Osoba zamawiająca zobowiązuje się do weryfikacji paczki i jej stanu w dniu odbioru( nie koniecznie przy kurierze) pod katem uszkodzeń mechanicznych i zgłoszenia ich najpóźniej kolejnego dnia kalendarzowego. Wyjątek stanowi sporządzony protokół szkody w momencie doręczenia przesyłki. Wtedy szkodę należy zgłosić w dowolnym momencie.
8. Wysyłka EXPRESS 48H - usługa polegająca na przekazaniu zamówienia kurierowi w ciągu 48H roboczych, nie wliczając dnia zamówienia. Zamówienia z usługa EXPRESS 48H są wykonane poza kolejnością produkcyjną. Liczone są dni robocze. Czasy wysyłki podane przy zamówieniu są pomijane na rzecz usługi EXPRESS 48H. W przypadku nie przekazania zamówienia sprzedawca zwraca 50% kwoty usługi, i nalicza standardowa wysyłkę. W przypadku nie wykonania usługi kupującemu nie przysługuje prawo do roszczenia z tytułu nie wykonania usługi. Dostawa kurierska trwa zazwyczaj jeden dzień roboczy. Kurier zastrzega prawo dostarczenia do 3 dni roboczych.
§ 4. Płatności
1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT Który zostaje dołączony do paczki - POD LISTEM PRZEWOZOWYM.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
4. Towar jest własnością sklepu do czasu uregulowanie 100% wartości towaru wraz z wysyłką.
5. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 5. Procedura reklamacji
1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres sklep@gindo.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, odbiorca nie musi odbierać przesyłki.
5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
8. Reklamacje rozpatrywane sa maksymalnie w ciagu 14 dni od dnia złożenia reklamacji
9. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (pkt 1 d). [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]
10. Szkody mechaniczne (np. obicia rogów, złamania i pęknięcia długich elementów, wgniecenia na krawędziach itp.) należy zgłaszać maksymalnie do następnego dnia kalendarzowego w przypadku braku sporządzonego protokołu szkody.
11. 7. Osoba zamawiająca zobowiązuje się do weryfikacji paczki i jej stanu w dniu odbioru( nie koniecznie przy kurierze) pod katem uszkodzeń mechanicznych i zgłoszenia ich najpóźniej kolejnego dnia kalendarzowego. Wyjątek stanowi sporządzony protokół szkody w momencie doręczenia przesyłki. Wtedy szkodę należy zgłosić w dowolnym momencie.
§ 6. Zwrot towarów
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres sklep@gindo.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres FHU Meldo Mszanka 306 38-322 Łużna oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
4. Sklepu zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów.
5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.
6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
7. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
8. Klient odpwiada za zwrot produktu do sprzedającego i stan produktu
9. ZWROTOWI NIE PODLEGAJA RZECZY ZMONTOWANE.
10. Sprzedający ma prawo do obniżenia wartości zwrotu o faktyczna wartość szkód w zwracanym produkcie.
§ 7. Zwrot pieniędzy
1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.
2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru oraz uzupełnienia formularza zwrotu.
§ 8. Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
§ 9. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.
§ 10. Normy produkcyjne:
1. Wymiarowanie mebli - każdy element mebla jest wykonywany z toleranacją +/- 0,3 mm. Łączna składowa wymiarów mebla po zmontowaniu może sie rożnić +/- 3mm.
2.Wiercenia poszczególnych elementów są ustalone na poziomie +/- 0,5mm w elementach widocznych. W elementach nie widocznych dopuszczalne są odchylenia +/- 1 mm.
3. Spasowania wieńców z bokami tolerancja wynosi +/- 1,5mm
4. Podczas procesu cięcia lub okleinowania na krawędziach dopuszcza się niewielkie odpryski z tolerancją do +/- 0,8 mm, fronty i elementy widoczne +/-0,5mm
5. Spoina klejowa ma grubość +/- 0,2 mm i jest lekko widoczna
Załącznik nr 1
Zgłoszenie reklamacyjne
sporządzone w dniu ...............
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ...........................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena brutto: ...........................................
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ..............................................................................................................................................
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.
.......................................................
(czytelny podpis Klienta)
Załącznik nr 2
Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
dane firmy .....
........................................................
........................................................
........................................................
email: ........................
Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy * / świadczenia następującej usługi /usług *:
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
.............................................................................................. numer zamówienia ..........................................
Data zawarcia umowy to ........................................................ , data odbioru ....................................................
Imię i nazwisko ............................................ Adres .......................................................................................
Data .........................................................................................
............................................................
(czytelny podpis Klienta)