Reklamacje należy zgłaszać droga mailowa, email: sklep@gindo.pl
W mailu należy zawszeć informacje:
- numer zamówienia
- dane kupujacego wraz numerem telefonu ( również dane osoby do której była adresowana paczka
- data otrzymania przesyłki
- skan protokołu szkody jeśli paczka została doręczona z widocznymi wadami zewnętrznymi.
- zdjęcia uszkodzeń oraz zdjecia opakowania
- dokładne wymienienie i opisanie uszkodzonych elementów/wad (np. połka nr 3 z instrukcji, fronty nie pasuja bo są dłuższe o 10 cm)
- NALEŻY określić żądania reklamującego - naprawa/wymiana uszkodzonych elementów, obniżenie wartości towaru, odstąpienie od umowy jeżeli wada jest istotna i nie ma możliwości jej naprawić lub wymienić elementów
- podać numer rachunku jeżeli żąda się obniżenia wartości towaru.
Towaru nie trzeba odsyłać aby reklamacja zostala rozpatrzona.
Reklamacje sa rozpatrywane w ciagu 14 dni, odpowiedz jest udzielana droga mailowa lub telefonicznie pod podany numer tel.
ZWROTY:
- zwracany towar należy odesłać na adres Mszanka 306, 38-322 Łużna.
- zwrotowi podlegają tylko rzeczy nie uszkodzone oraz nigdy nie montowane.
- w przypadku zwrotu uszkodzonych rzeczy kwota zwrotu bedzie pomniejszona o wartość szkód.
- do zwrotu należy załączyć uniwersalne pismo z odstąpieniem od umowy wraz z numerem konta*
- zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
* Zwracane produkty musza posiadać czytelne oznaczenie np. numer zamówienia, odstapienie od umowy z danymi, dane osoby zamawiajacej. W przypadku braku oznaczenia paczki lub braku odstąpienia od umowy zastrzegamy prawo do wstrzymania zwrotu środków do czasu ustalenia danych osoby zwracajacej produkt.